Regionale agenda voor OKTOBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar Regionale agenda voor OKTOBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar
Regionale agenda voor OKTOBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar

Zo 4 okt 18.30 Sing-in Nieuwveen Ontmoetingskerk
Zo 4 okt 16.00 Gezinszangdienst Ter Aar Hervormde Kerk

Ma 5 okt

20.00 Dorpsleerhuis:
Hete hangijzers in de (geloofs)opvoeding
Woubrugge Gebouw Immanuël
Zo 11 okt 9.30

Oecumenische dienst Nieuwkoop R.K. kerk
Nieuwkoop
Zo 11 okt

9.30 Zangdienst Woerdense Verlaat Gereformeerde Kerk
Korte Meentweg 17
Zo 11 okt 10.00 Dienst m.m.v.
De Herman Singers
Aarlanderveen Gereformeerde kerk
Zo 11 okt. 19.00 Jeugddienst Aarlanderveen Hervormde kerk
Zo 11 okt 19.00 Sing-in Rijnsaterwoude Woudse Dom
Herenweg 26
Zo 11 okt

19.30 Samenzangavond ‘Zwammerdam Zingt’ Zwammerdam Dorpskerk
Kerkplein 1
Zo 18 okt 9.30 Dienst m.m.v. Zanggroep Spirit Nieuwkoop Hervormde kerk
Reghthuysplein
Zo 18 okt 18.30 Zangavond Nieuwveen Ontmoetingskerk
Zo 25 okt 9.30 Bijbelzondag Ontmoetingsdienst Nieuwkoop Hervormde kerk
Reghthuysplein
Zo 25 okt 9.30 Dienst
met preekbespreking
Nieuwveen Ontmoetingskerk
Zo 25 okt 18.30 Verdiepingsdienst Woubrugge Dorpskerk
Comriekade 1

Toelichting:
4 okt Sing-in Nieuwveen: veel gelegenheid om te zingen, ook van zelfgekozen liederen.
25 okt Dienst met preekbespreking Nieuwveen: voorganger: ds. F. Bos, Waddinxveen. Na de dienst staat de koffie klaar in de consistorie. U bent in de gelegenheid om o.l.v. Hans Spelt over de preek van gedachten te wisselen.
4 okt Gezinszangdienst Ter Aar: m.m.v. Ridderkerkse Kinder- en Jeugdkoren o.l.v. Jennifer van den Hoek. Voorganger: ds. W.H. van Boeijen. Let op de aanvangstijd!
5 okt het Dorpsleerhuis Woubrugge: de gezamenlijke geloofsgemeenschappen van Woubrugge ontwikkelen bezinningsactiviteiten voor een doelgroep die breder is dan de ‘kerkmensen’ en waarbij ‘ontmoeting’ centraal staat. Al deze activiteiten bij elkaar vormen het Dorpsleerhuis.
Op 5 oktober gaat het over: Hete hangijzers in de (geloofs)opvoeding. Avond voor ouders en belangstellenden met betrekking tot geloofsopvoeding. Spreker is Henk van Dam. Kosten € 5,- inclusief koffie/thee. Opgeven via emailbericht bij l.deurloo@wxs of 0172-532975
11 okt Zangdienst Woerdense Verlaat: m.m.v. ds. Rik Mager.
11 okt Dienst m.m.v. De Herman Singers Aarlanderveen: voorganger: mw. J. Pennewaard-Duiveman, Alphen a/d Rijn.
11 okt. Jeugddienst Aarlanderveen: gezamenlijke dienst van de Hervormde gemeente en Gereformeerde kerk, voorganger: ds. J. Henzen, Wateringen.
11 okt Sing-in Rijnsaterwoude: waar in het eerste gedeelte liederen worden gezongen n.a.v. een thema. Na de pauze liederen op verzoek, begeleidt door Cock Zwaan op de piano.
11 okt Samenzangavond Zwammerdam: thema ‘In de hand van God”.
18 okt Dienst m.m.v. Zanggroep Spirit Nieuwkoop : voorganger: ds. H. van Veen, Bodegraven.
18 okt Zangavond Nieuwveen: m.m.v. het Protestants kerkkoor.
25 okt Bijbelzondag Ontmoetingsdienst Nieuwkoop: voorganger: ds. H.J. Prosman. M.m.v. Mannen-zanggroep.
25 okt Verdiepingsdienst Woubrugge: door ds. R.H.M. de Jonge, Leiden.