Uitnodiging van de werkgroep Missionair kerk-zijn van Samenwerking Gemeenten (SAGE) Uitnodiging van de werkgroep Missionair kerk-zijn van Samenwerking Gemeenten (SAGE)
Op 10 november a.s. wordt er een inspiratieavond gehouden voor alle gemeenten in de regio, die bij Samenwerking gemeenten (SAGE) betrokken zijn.
De bijeenkomst is in ‘de Ontmoeting’, naast de Dorpskerk, Dorpsstraat 49, 2451 AP Leimuiden.
We willen elkaar inspireren als het gaat om het delen van het goede nieuws van God die naar ons omziet. Dat goede nieuws willen we niet voor onszelf houden! We kunnen geïnspireerd worden door de initiatieven in gemeenten uit onze eigen regio, die iets in beweging hebben gezet in het dorp.
We horen over hun eigen inspiratie waar het mee begon, over hoe ze soms met vallen en opstaan een weg vonden en over wat dit teweeg heeft gebracht in de eigen gemeente en in het dorp.

De avond ziet er als volgt uit:
19.45 uur: Koffie/thee en inloop
20.00 uur: Opening door ds. Jasper van Schaik uit Woubrugge en ds. Jelis Verschoof uit Leimuiden
20.15 uur: Zevenhoven en Woubrugge vertellen hoe zij het goede nieuws delen (met het dorp). Ds. Hans van Ark reageert hierop vanuit zijn werk voor de Protestantse Kerk in Nederland (Missionair Werk en Kerkgroei)
21.00 uur: Pauze
21.15 uur: Met elkaar in gesprek over missionaire initiatieven in initiatieven Leimuiden, Nieuwveen, Ter Aar en over een stelling. Reactie van ds. Hans van Ark
22.00 uur: Afsluiting

We hopen velen van u te begroeten, zodat we elkaar kunnen inspireren en bemoedigen, want hoe klein we ook zijn, we kunnen van betekenis zijn door mensen nieuwsgierig te maken naar wat ons drijft!

De voorbereidingsgroep,
Annet Hoogerwerf-Teitsma, scriba in Nieuwveen, Heine Sikkel, missionair ambassadeur in Zevenhoven, Jasper van Schaik, predikant in Woubrugge, Petra Verschoof-Gootjes, voorz. miss. werkgroep in Leimuiden/ambassadeur missionair werk PKN en Beppie van der Waal, gemeenteadviseur Protestantse Kerk in Nederland

datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:00

datum en tijdstip 05-05-2024 om 09:30