EO Jongerendag 2015 EO Jongerendag 2015
Op zaterdag 6 juni vindt de EO jongerendag weer plaats.

Dit wordt een dag van zingen, bidden, feest vieren en nadenken over wie Jezus is. Uiteraard treden er ook christelijke artiesten uit binnen- en buitenland op.

De dag duurt van 13.30 tot 21.00 uur, in het Gelredome in Arnhem.

De afgelopen jaren hebben ook jongeren uit Aarlanderveen daar een fantastische dag beleefd. Misschien heb je je al aangemeld voor dit jaar, misschien overweeg je het nog. Omdat veel jongeren zich de laatste jaren al zelf aanmeldden, doen we dit jaar geen groepsreservering vanuit onze twee kerken. Als je dat nog niet gedaan hebt, zul je je dus individueel moeten aanmelden op www.eo.nl/jongerendag. Dat kost € 7,50.

Wel kunnen we vanuit Aarlanderveen gezamenlijk met een of meer auto's naar Arnhem gaan rijden. Daar rekenen we € 2,50 voor. Heb je daar belangstelling voor, of heb je vragen over het aanmelden, neem dan contact op met Rudy van Vliet.

Je kunt ook gebruik maken van de bus die vanuit Zevenhoven rijdt, voor ongeveer € 10,00. Neem ook in dit geval contact op met Rudy van Vliet, omdat het voor de organisatie in Zevenhoven het gemakkelijkst is als de meerijders zich gezamenlijk aanmelden. In beide gevallen willen we je vragen om uiterlijk 18 maart te reageren.