Pasen Pasen
Het is lente, je ziet het in het land, de lammetjes, soms al koeien, lopen in de wei. Bomen en struiken lopen uit en zijn al in bloei. Het is mooi om te zien en het lokt je naar buiten, alleen mag het dan wel wat minder koud zijn van mij.

Toch hoop ik, dat u en jullie fijne en Gezegende Paasdagen zullen hebben en daar binnen en/of buiten, van mogen genieten.

Vanmorgen:
zijn we op het Paasfeest, met grote vreugde samengekomen,
de zon die ons vreugde geeft, is Hij, de Opgestane Heer.
Christus, onze eer en roem, heeft de duisternis overwonnen, Halleluja.

Woensdag 25 maart hebben we de bijeenkomst gehad, die in het teken stond van de lijdensweg die Jezus moest gaan. Er was een Kruiswegstatie neergezet, die u ook nu kunt zien hier in de kerk. Op deze avond hebben we gelezen uit de Bijbel. Gedichten en korte meditaties zijn er uitgesproken en dit afgewisseld met muziek van Sela en uit de Crucifixion van John Stainer.

Het was een fijne avond. Aan het eind van de avond is er een collecte gehouden voor één van de projecten van Kerk in Actie. De collecte heeft € 16,- opgebracht. Het bedrag hebben we overgemaakt t.b.v. het project ‘Villa Vrede’ in Utrecht.

Hartelijk dank voor uw bijdrage en aanwezigheid op deze avond.

Met een hartelijke groet,
Mevrouw J. (Joke) Pennewaard-Duiveman.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 09:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 09:30

datum en tijdstip 11-08-2024 om 09:30

Gereformeerdekerkaarlanderveen.nl wordt gehost door Protestantsekerk.net, een samenwerking tussen de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland en Human Content Mediaproducties B.V. - Copyright 2014-2024 Gereformeerde Kerk Aarlanderveen