Regionale agenda voor APRIL 2018 Regionale agenda voor APRIL 2018
Regionale agenda voor APRIL van de kleine gemeentes rond Ter Aar

Zo 01-04-2018     9.30 u.                Plusdienst, Zevenhoven, Kerk in                                                            de Dorpsstraat.
Zo 01-04-2018    9.30 u.                 Pasen, Ontmoetingdienst,                                                                    Nieuwkoop, hervormde kerk.
Zo 01-04-2018   10.00 u.                Paasmorgendienst, m.m.v. Koor                                                            Promising Voices uit Bodegraven,                                                       Ter Aar, gereformeerde kerk,                                                                  Oostkanaalkade.
Zo 08-04-2018   18.30 u.                Sing-in, Nieuwveen,                                                                              Ontmoetingskerk, Kerkstraat 45.
Zo 08-04-2018   18.30 u.                Nieuwkoop, hervormde kerk,                                                                  voorganger: ds. H.J. Prosman,                                                              m.m.v. Zanggroep Spirit.
Do 19-04-2018   20.00 u.                SAGE-bijeenkomst, Ter Aar,                                                                  gereformeerde kerk.
Za 21-04-2018    19.30 u.               Praisedienst, Zevenhoven, Kerk in                                                        de Dorpsstraat.
Zo 22-04-2018     9.30 u.               Openingsdienst verbouwde kerk.                                                            Zevenhoven. Kerk in de Dorps-                                                        straat.
Zo 22-04-2018   12.00-13.30 u.      Kliederkerk, Leimuiden, De                                                                  Ontmoeting, Dorpsstraat.

1 april Geref. PKN Kerk Ter Aar: Een veelbelovende Paasmorgendienst, waarin het koor Promising Voices haar medewerking verleent. Er zullen mooie paasliederen gezongen worden. Het koor wordt begeleid door haar combo. De gemeentezang wordt begeleid door een zeer jonge, enthousiaste organist. Op deze manier hopen we van de opstanding van Christus een feest te maken.

8 april / 6 mei Sing-in Nieuwveen
Een uurtje zingen met elkaar naast een korte Bijbellezing, meditatie en gebed. Aanwezigen krijgen ook de gelegenheid om zelf liederen te kiezen uit het Nieuwe Liedboek en de Eigen Bundel van de Ontmoetingskerk.

19 april Geref. PKN Kerk Ter Aar: Al jaren komen de kleine gemeentes ten noorden van Alphen a/d Rijn bij elkaar om te praten over hoe ze elkaar kunnen versterken. Omdat we vanaf 1 mei overgaan in een nieuwe kerkstructuur en de classes veel minder in aantal en dus groter zullen worden, moeten de huidige classis ringen van gemeentes gaan vormen die elkaar ondersteunen. Een aantal gemeentes in de buurt van elkaar kan er ook voor kiezen een eigen ring te vormen. Tijdens deze bijeenkomst hopen we met elkaar te praten over de mogelijkheid samen een ring te vormen. Daarom is het van belang dat alle kerken met een vertegenwoordiging aanwezig zijn.