Regionale agenda voor NOVEMBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar Regionale agenda voor NOVEMBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar
Regionale agenda voor NOVEMBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar

Zo 6 nov

9.30 Ontmoetingsdienst / Najaarszendingsdienst Nieuwkoop Hervormde kerk Reghthuysplein
Zo 6 nov   9.30 Zendingsdienst

Woubrugge Dorpskerk
Zo 6 nov 18.30 Welkomthuisdienst

Woubrugge Dorpskerk
Conriekade
Zo 6 nov 18.30 Sing-in Nieuwveen Ontmoetingskerk
Zo 6 nov 19.30 Zangdienst Woerdense Verlaat Gereformeerde Kerk
Zo 13 nov   9.30 Dienst met preekbespreking Nieuwveen Ontmoetingskerk
Zo 13 nov 10.00 Gezinsdienst Aarlanderveen Gereformeerde kerk
Dorpsstraat  107
Zo 13 nov

18.30 Jeugddienst Ter Aar Hervormde Kerk
Aardamseweg
Zo 13 nov

19.30 Jeugddienst Woerdense Verlaat Gereformeerde Kerk,
Zo 27 nov   9.30 Dienst met koor Nieuwkoop Hervormde kerk
Reghthuysplein
 Zo 27 nov

9.30 Gezinsdienst Woerdense Verlaat Gereformeerde Kerk
Korte Meentweg 17

6 nov Ontmoetingsdienst/ Najaarszendings-dienst Nieuwkoop: voorganger: ds. F. v.d. Bosch, Katwijk.

6 nov Zendingsdienst Woubrugge: de heer Nico Splunter is voorganger in de deelgemeente Spangen in Rotterdam en gaat in deze zendingsdienst bij ons voor.  Wij als gemeente hebben een samenwerkingsverband met deze wijk gemeente “Geloven in Spangen”.

6 nov Welkomthuisdienst Woubrugge: voorganger ds. Jasper van Schaik.

6 nov Sing-in Nieuwveen: een uurtje zingen met elkaar naast een korte Bijbellezing, meditatie en gebed. Aanwezigen krijgen ook de gelegenheid om zelf liederen te kiezen uit het Nieuwe Liedboek en de Eigen Bundel van de Ontmoetingskerk.

6 nov Zangdienst Woerdense Verlaat:  voorganger ds. A.P. Davelaar. Thema: Zie de Koning komt.

13 nov Dienst met preekbespreking Nieuwveen:  na de dienst bent u in de gelegenheid met elkaar van gedachten te wisselen over wat de preek u deze morgen te zeggen had. Uiteraard met een kopje koffie erbij. Voorganger: ds. T. Wielsma uit Uithoorn.

13 nov Gezinsdienst Aarlanderveen: gezamenlijke dienst van de Gereformeerde kerk en Hervormde gemeente. Voorganger: ds. J.M. van Wijk, Sliedrecht.

13 nov Jeugddienst  Woerdense Verlaat: voorganger: ds. Rik Mager.

13 nov Jeugddienst Ter Aar: voorganger: ds. D. Meijvogel uit Harderwijk.

27 nov Dienst met koor Nieuwkoop: voorganger: ds. W. de Greef, Leusden. M.m.v. Zangvereniging 'Con Amore'.

27 nov Gezinsdienst Woerdense Verlaat: 1e Advent. Start Adventsproject.  Georganiseerd door de Kindernevendienstcommissie en met medewerking van Coen Nuijten uit Waddinxveen.