Regionale agenda voor OKTOBER Regionale agenda voor OKTOBER

Zo 1 okt  9.30 Plusdienst/Israëlzondag Zevenhoven Witte kerk
Stationsweg
Zo 1 okt

9.30 75 jarig jubileum Christelijke Koor Inspiratie Ter Aar Geref. PKN Kerk Oostkanaalkade 2
Zo 1 okt 16.00 Kinderkerk Ter Aar Geref. PKN Kerk

Stationsweg
Zo 29 okt 19.00 Zangdienst Woerdense Verlaat Gereformeerde Kerk
Korte Meentweg 17
Di 31 okt 19.30 Viering/herdenking 500 jaar protestantisme Nieuwkoop Hervormde kerk
Reghthuysplein

1 okt Sing-in Nieuwveen: een uurtje zingen met elkaar naast een korte Bijbellezing, meditatie en gebed. Aanwezigen krijgen ook de gelegenheid om zelf liederen te kiezen uit het Nieuwe Liedboek en de Eigen Bundel van de Ontmoetingskerk.
1 okt 75 jarig jubileum Chr. koor Inspiratie Ter Aar: het is 75 jaar geleden dat het Christelijk Koor Inspiratie werd opgericht. In de dienst van 1 oktober willen ze in de Gereformeerde Kerk van Ter Aar God danken voor al die jaren waarin zij Zijn lof mochten zingen. Tevens wordt het hun laatste optreden. Na de dienst is er koffie thee en iets lekkers in de Aarkant, naast de kerk.
1 okt  Kinderkerk Ter Aar: voor kinderen van 0 t/m 10 jaar en hun ouders is er kinderkerk op deze zondagmiddag. Een bijbelverhaal en liedjes worden via de beamer getoond. Halverwege gaan de ouders in een aparte ruimte met elkaar in gesprek en de kinderen vanaf 7 jaar gaan op hun eigen manier met het bijbelverhaal aan de gang. Na drie kwartier is er koffie, thee en limonade met iets lekkers.
8 okt  Kliederkerk Rijnsaterwoude/Leimuiden: een laagdrempelige vorm van kerkzijn. Op spelende wijze wordt vorm gegeven aan een verhaal uit de bijbel voor kinderen van 3-12 jaar.
8 okt Jeugddienst Aarlanderveen: gezamenlijke dienst met de Gereformeerde kerk. Voorganger: prop. A.J.R. Treur, Vinkeveen.
15 okt  Sing-in Rijnsaterwoude: het eerste gedeelte worden liederen gezongen n.a.v. thema. De 2e helft worden verzoekliederen gezongen.
22 okt Afsluiting bijbelvakantie week Woubrugge: gezamenlijke dienst met de Geref. Kerk. Voorganger mevr. ds. E.B. Mandemaker.
22 okt Taizé-viering Nieuwkoop: voorganger ds. H.J. Prosman.
29 okt Ontmoetingsdienst/Bijbelzondag Nieuwkoop: voorganger ds. H.J. Prosman.
29 okt Welkomthuisdienst Woubrugge: laagdrempelige dienst met als voorganger mevr. ds. A.M.D. van Briemen uit Boskoop.
29 okt Avondgebed/Leerhuis Nieuwkoop: voorganger ds. H.J. Prosman.
29 okt Zangdienst Woerdense Verlaat: voorganger dhr R. Pasterkamp. Thema: Hij draagt jou (gedicht voetstappen in het zand)