Regionale agenda voor OKTOBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar Regionale agenda voor OKTOBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar
Regionale agenda voor OKTOBER van de kleine gemeentes rond Ter Aar

Zo 30 okt

18.30 Zangdienst Ter Aar Hervormde kerk
Aardamseweg

2 okt Sing-in Nieuwveen: een uurtje zingen met elkaar naast een korte Bijbellezing, meditatie en gebed. Aanwezigen krijgen ook de gelegenheid om zelf liederen te kiezen uit het Nieuwe Liedboek en de Eigen Bundel van de Ontmoetingskerk.

2 okt Ontmoetingsdienst/ Israëlzondag Nieuwkoop: voorganger: ds. H.J. Prosman.

2 okt Taizé-viering Nieuwkoop: voorganger: ds. H.J. Prosman.

9 okt Dienst met preekbespreking Nieuwveen:  na de dienst bent u in de gelegenheid met elkaar van gedachten te wisselen over wat de preek u deze morgen te zeggen had. Uiteraard met een kopje koffie erbij. Voorganger: kand. G. Wolfert uit Utrecht.

9 okt  Dienst voor jong en oud Ter Aar:  een laagdrempelige dienst, waarin het thema op een heldere, aansprekende manier ter sprake komt. De dienst wordt mede vorm gegeven door jongeren, maar is bedoeld voor alle leeftijden. Het thema is nog niet bekend.

9 okt Jeugddienst Aarlanderveen: gezamenlijke dienst van de Gereformeerde kerk en Hervormde gemeente, voorganger: ds. C. van den Berg, Gouda.

16 okt  Kinderkerk Ter Aar: voor kinderen van 0 tot 10 jaar.  Drie kwartier zijn we bezig met een bijbelverhaal, zingen we liederen en bidden we. Het eerste kwartier beginnen we samen. Het volgende kwartier blijven de kinderen tot 7 jaar in de kerk, gaan de kinderen vanaf 7 jaar naar een andere ruimte en de ouders en grootouders naar nog een andere ruimte. Het laatste kwartier sluiten we samen af in de kerk. Om 16.45 uur is er koffie, thee en limonade.

23 okt Gezamenlijke Belijdenisdienst Woubrugge: dienst van Herv. gemeente en Geref. kerk samen. Voorgangers: ds. E.B.  Mandemaker-Dieleman en ds. W.J. van Schaik.

30 okt Gezinsdienst Nieuwveen: voorganger ds. Gonja van ’t Kruis. M.m.v. het kinderkoor ‘De Vrolijke Noot’ uit Langeraar. Verdere bijzonderheden nog niet bekend.

30 okt Zangdienst Ter Aar: in deze dienst, waarin veel bekende en geliefde liederen zullen worden gezongen, zal ds. W.H. van Boeijen voorgaan.