Regionale agenda voor SEPTEMBER 2016 Regionale agenda voor SEPTEMBER 2016

Zo 4 sept 18.30 Sing-in Nieuwveen Ontmoetingskerk
Zo 11 sept   9.30 Ziekenzondag Nieuwveen Ontmoetingskerk
Kerkstraat 45
Zo 11 sept   9.30 Opening Winterwerk Woubrugge Boerderij Peters, Vierambachtsweg
Zo 11 sept 10.00

Zo 25 sept

19.00 Jeugddienst Woerdense Verlaat Gereformeerde kerk
Korte Meentweg 17

4 sept Dienst met predikant uit Indonesië in Nieuwkoop: voorganger: mw. ds. Judith van den Berg-Meelis, West-Timor/Sumba.

4 sept Sing-in Nieuwveen: een uurtje zingen met elkaar naast een korte Bijbellezing, meditatie en gebed. Aanwezigen krijgen ook de gelegenheid om zelf liederen te kiezen uit het Nieuwe Liedboek en de Eigen Bundel van de Ontmoetingskerk.

11 sept Ziekenzondag Nieuwveen: de gemeenteleden wordt vooraf gevraagd om namen van zieken (zowel gemeenteleden als andere Nieuwveners) en ouderen die niet meer in de kerkdienst kunnen komen te noemen. Ook wordt gevraagd om bloemen en plantjes mee te brengen. Na afloop van de dienst worden deze bezorgd als groet van onze gemeente.

11 sept Opening winterwerk Woubrugge:  Hage dienst gezamenlijk met de Gereformeerde kerk.

11 sept Startdienst Nieuwkoop: voorganger: ds. H.J. Prosman.

11 sept Startdienst Aarlanderveen: gezamenlijke dienst van de Gereformeerde kerk en Hervormde gemeente. Voorganger: ds. J. Henzen, Wateringen.

11 sept Sing-in dienst Woubrugge:  o.l.v. Gretha Bregman-Hoving.

11 sept  Zangdienst Woerdense Verlaat: het thema ‘God is getrouw’. Voorganger: ds. Rik Mager. M.m.v. mannenzanggroep Double G.

17 en 18 sept Startweekend Nieuwveen: op zaterdag wordt er met elkaar gegeten in ’t Anker, A.H.Kooistrastraat 29. Er is een kraam aanwezig van Wereldwinkel de Toren uit Nieuwkoop. Zondagmorgen is de startdienst in de kerk, waarna er samen koffie wordt gedronken. De activiteitencommissie heeft daarna nog een programmadeel georganiseerd waarbij meestal het fietsen centraal staat. Het weekend wordt afgesloten met een lunch.

25 sept Dienst kerk en school Nieuwkoop: voorganger: ds. H.J. Prosman.

25 sept Welkomthuisdienst Woubrugge: laagdrempelige dienst. De collecte is voor een goed doel, wat wordt uitgelicht.

25 sept Jeugddienst Woerdense Verlaat: voorganger: Joris van der Spek, pastoraal werker Koningskerk Rotterdam.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 09:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 09:30

datum en tijdstip 11-08-2024 om 09:30

Gereformeerdekerkaarlanderveen.nl wordt gehost door Protestantsekerk.net, een samenwerking tussen de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland en Human Content Mediaproducties B.V. - Copyright 2014-2024 Gereformeerde Kerk Aarlanderveen