Scholendienst Scholendienst
Scholenkerkdienst

Graag willen we iedereen uitnodigen voor de scholenkerkdienst 2017 o23 april a.s.! Alle kinderen van basisschool De Viergang worden betrokken bij de dienst ende voorbereiding hiervan. Het thema is ’Je gelooft je ogen niet!’ en gaat over de ‘ongelovige’ apostelThomas. Het zal een samenzijn worden voor jong en ouder waarin de kinderen centraal staan. De Rooms Katholieke kerk is de gastkerk deze morgen en om 09.30 uur zal de dienst beginnenVoor de allerkleinsten is opvang aanwezigNa de dienst is iedereen uitgenodigd voor een kop koffie of bekerlimonade in ‘t Achterom naast de kerk. We hopen op een grote opkomstGraag tot dan!

De kerken in Aarlanderveen