Terugblik gezamenlijke gemeentedag Terugblik gezamenlijke gemeentedag
Op zaterdag 27 augustus vond bij de familie Kamer aan de Hogedijk de eerste gezamenlijke gemeentedag plaats. Zo’n 100 leden van de Hervormde gemeente en Gereformeerde Kerk waren die middag en avond aanwezig.

Bij aankomst was er koffie, thee, fris of een drankje en Hannelore en Nathan Konijn kwamen verschillende keren langs met de bekende ‘Van Leeuwen-koekjes’. Hierna heette Harm-Jan de Pater ons welkom en gaf uitleg over de invulling van de middag.

Vervolgens gingen vier groepen met de fiets op weg voor een tochtje door de omgeving, met in Ter Aar een leuke cijferpuzzel waarmee iets te winnen viel. Bij de Rooms-Katholieke Kerk werd een rondleiding gegeven door de kerk. De gemeenteleden die niet wilden of konden fietsen bleven achter op de locatie voor een bijbelquiz; voor degenen onder hen die de kerk wilden bezichtigen was vervoer geregeld. Voor de kinderen was er een springkussen. Een op de kraan aangesloten tuinslang zorgde voor de nodige waterpret. Jongeren én ouderen konden volleyballen. Nadat alle fietsers waren teruggekeerd werden, onder aanvoering van het Gelegenheidskoor, enkele liederen gezongen waarna een uitgebreid chinees buffet voor ons klaarstond. Al met al een zéér geslaagde gemeentedag, niet in de laatste plaats vanwege het zonnige weer!

We bedanken de commissieleden Lennart Konijn, Maarten de Vries, Harm-Jan de Pater, Melissa Hofman, Laura van der Vis, Lenie van Berkel en Rudy van Vliet voor hun inzet bij de voorbereiding en uitvoering van deze mooie dag.

datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:00

datum en tijdstip 05-05-2024 om 09:30